Contact

Om contact met ons op te nemen, is niets eenvoudiger, want u hoeft alleen maar het onderstaande formulier in te vullen en naar ons op te sturen. We zullen zo snel mogelijk reageren.
U kunt desgewenst ook contact met ons opnemen via onze chat.

 

hello@calincaline.be

De vragen die regelmatig voorkomen hebben wij in onze FAQ op een rij gezet, zodat u wellicht al een antwoord op uw vragen kunt vinden.

Veel Gestelde Vragen

Wie is Calincaline?

Het merk CalinCaline werd in 2022 opgericht door liefhebbers van ambachtelijke kleding voor kinderen. Onze ateliers zijn gevestigd in Sprimont in België en wij versturen onze gepersonaliseerde artikelen door heel Europa.

Heeft u een fysieke winkel?

Nog niet, CalinCaline is vooral een online winkel.

U kunt ons echter op afspraak bezoeken in onze ateliers in Sprimont, in de regio Luik, als u een stof wilt zien of uw maakprojecten wilt bespreken.

Wat zijn uw productie- en levertijden?

Onze productietijden , de gemiddelde wachttijd om uw bestelling te verwerken, variëren tussen de 5 en 10 werkdagen . Dit wordt aangegeven op de banner bovenaan de pagina en op uw winkelwagenpagina.

De levertijden bedragen gemiddeld 3 tot 7 werkdagen via Mondial Relay of Bpost (Colissimo in Frankrijk). Deze termijnen worden ter indicatie gegeven en kunnen variëren afhankelijk van het gekozen transporttype.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De status van uw bestelling wordt bijgewerkt zodra deze in onze werkplaatsen in productie gaat, doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen, en u wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw artikelen.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch het trackingnummer per e-mail. Het enige wat u hoeft te doen is uw pakket te volgen op de website van de gekozen vervoerder of rechtstreeks op onze trackingpagina.

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, maar alleen als het een niet-gepersonaliseerd item is. Stuur het/de betreffende artikel(en) binnen 15 dagen naar ons terug, op uw kosten.

Zodra het pakket in onze werkplaatsen is ontvangen , controleren we de conformiteit ervan en starten we de terugbetaling.

Voor gepersonaliseerde artikelen zijn deze niet omruilbaar of restitueerbaar.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt bij Calincaline eenvoudig en veilig uw bestelling betalen .

Wij bieden betaling aan via creditcard, Paypal of via bankoverschrijving.

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet verplicht en u kunt als gast bestellen.

Uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres zijn echter vereist, voornamelijk om updates over uw bestelling en berichten van vervoerders te ontvangen wanneer uw bestelling wordt verzonden.

Door een account aan te maken , kunt u echter gemakkelijker de voortgang van uw bestelling volgen, profiteren van getrouwheidskortingen of zelfs ons laatste nieuws in uw mailbox ontvangen.

Kan ik een voorbeeld van een gepersonaliseerd artikel bekijken?

Wij hebben een zeer ruime keuze aan stoffen en mogelijkheden voor gepersonaliseerde babyartikelen, wijzigingen voorbehouden bij binnenkomst van nieuwe producten.

U kunt ons inderdaad een bericht sturen om een ​​indicatie te krijgen van uw keuzes voor een gewenst artikel. Ons team zal zo snel mogelijk op u reageren.

Weten ; Veel van onze creaties zijn beschikbaar op onze creatiespagina om u inspiratie te geven bij het kiezen van stoffen en opties voor uw items.

Contact Formulier